Do Revenge sam odgledala sa očekivanjem da je u pitanju tipičan tinejdžerski film, nešto što će biti između Mean Girls Clueless, samo malo modernije. SPOILER ALERT: Nisam očekivala potpunog psihopatu u glavnoj ulozi, a onda srećan kraj i pobedu ženskog prijateljstva. Toliko me je zapanjilo koliko je film promenio ton, da nisam ni pokušavala da pretpostavim šta će se desiti, već sam se samo prepustila radnji.

Ono što nisam mogla ni da pretpostavim je da će film zaličiti na Hičkokov Strangers on a Train. Ponovo SPOILER ALERT: scenario Do Revenge i Strangers on a Train je sličan u tome što psihopata dogovara osvetu sa novostečenim prijateljem tako da niko od njih ne bi mogao da bude uhvaćen. U Hičkokovom filmu je reč o ubistvu, a u Do Revenge o spletkama – tu je taj Mean Girls vajb.

U glavnim ulogama su Camila Mendes i Maya Hawke. Camila se proslavila ulogom u seriji Riverdale, a Maya u Netlixovom ostvarenju – Stranger ThingsAko su vam glumice već od ranije poznate, onda vam je jasno da je njihov spoj krajnje čudan.

Imamo superpopularnu tinejdžerku koja je na vrhu srednjoškolske hijerarhije – u pitanju je Drea. Kao i u svim tinejdžerskim zapletima, Drea želi da upiše Ivy league fakultet i ne bira sredstvo kako će do toga doći. Sa druge strane, imamo Eleanor, misterioznu devojku koja upisuje poslednju godinu školovanja u Dreinoj srednjoj školi.

Zaplet počinje tako što Drein dečko (najpopularniji i najbogatiji lik u školi) obelodani Drein sexy snimak koji je odgledala čitava škola. Drea želi osvetu, ali ne može da je ostvari jer bi tako upropastila svoje mogućnosti da se upiše na Yale. Upoznaje Eleanor, koja, takođe želi osvetu, jer je jedan trač o njoj upropastio, donevši joj titulu predatorke. Njih dve se dogovaraju da se osvete neprijateljima one druge, jer tako će prikriti da su “upetljale svoje prste”.

Do polovine filma imate utisak da je u pitanju običan tinejdžerski film, ali nije. Zato sam mišljenja da je izuzetno zabavan i da Do Revenge koketira sa zlikovcima koji su istovremeno i žrtve. Ispada da niko nije nevin i da svi tinejdžeri na vrhu hijerarhije imaju svoju prljavštinu i svi igraju ulogu popularne osobe.

View this post on Instagram