#SheRuns21k: Iskreni osvrt na prvi trening devojke koja je do sada trčala samo za autobusom – ponekad!

Novi gradovi čekaju na tebe! Evo gde sve možeš jednostavno da otputuješ ovog proleća!

7 razloga zašto se Sejšeli nalaze na svačijoj “bucket” listi

Destinacija koju moraš da posetiš ukoliko tvoje srce čezne za avanturom života!

6 makeup proizvoda koji se moraju naći u tvom neseseru!

Manikir kao izraz slobodnog duha! Šta je tie-dye trend?

“Noćna mora pre Božića” (The Nightmare before Christmas; 1993)

Prilikom jednog od svojih lutanja Džek Skelington (Jack Skellington), kralj grada Noći veštica otkriva grad Božića. Pogledajte kako to izgleda kada gospodar horora i šala pokuša da shvati magiju Božića i poklona. Možete da naslutite šta vas očekuje iz podatka da je Tim Berton (Tim Burton) bio glavni pisac ovog remek-dela animacije.

“Svi kažu volim te” (Everyone says I love you; 1996)

Ovaj film Vudija Alena (Woody Allen) osvojio je srca mnogih, a kraj decembra je idealno vreme da ga odgledate. Ovo ostvarenje okupilo je neke od najboljih holivudskih glumaca, Goldi Hon (Goldie Hawn), Džuliju Roberts (Julia Roberts), Edvarda Nortona (Edward Norton), kao i, tada sasvim mlade, Dru Barimur (Drew Barrymore) i Natali Portman (Natalie Portman). Priča koja počinje na proleće, a završava se katoličkim Božićem, propraćena je sjajnim džez numerama koje pevaju sami glumci i to izvanredno.

“U stvari ljubav”(Love actually; 2003)

U slučaju da ste proživljavali Treći svetski rat kada je ovaj film bio aktuelan (mada nikada i nije prestao to da bude), nemojte sada da propustite priliku da ga odgledate. Ovaj film satkan je od nekoliko priča koje se na kraju sve povezuju i to baš na Božić. Ocenite sami kako se Hju Grant (Hugh Grant) snašao u ulozi premijera, Kolin Firt (Colin Firth) kao pisac koga je devojka prevarila sa bratom, Lijam Nison (Liam Neeson) u ulozi udovca koji podržava svog jedanaestogodišnjeg sina u osvajanju devojke njegovih snova, a Alan Rikman (Alan Rickman), u narodu poznatiji kao Snejp (Snape), u braku sa Emom Tompson (Emma Thompson).

“Odmor” (The Holiday; 2006)

Dve devojke, koje tumače Kameron Dijaz (Cameron Diaz) i Kejt Vinslet (Kate Winslet), su upravo prošle ljubavni pakao, što imaginarni što realni. U svom potpunom očaju, odlučuju da zamene kuće, gde će, kako sva pravila filmske industrije to nalažu, upoznati ljubavi svog života. Ako vas je ikada zanimalo kako to izgleda kada se holivudska devojka nađe u britanskom selu i kako je to kada se nađete u raju Los Anđelesa nakon što vas je ostavila ljubav vašeg života, koja vas je mrcvarila godinama unazad, toplu čokoladu u ruke i opustite se uz ovaj divni ljubavni film.

“Nova godina u Njujorku” (New Year’s Eve; 2011)

Za razliku od prethodnih filmova koje ćete moći da odgledate u svom krevetu, za ovaj film bi trebalo da uhvatite pod ruku prijatelja ili voljenu osobu i da odete do bioskopa. Kao i prethodni filmovi i ovaj prikazuje nekoliko parova, ovaj put u Njujorku. Film je ispunjen groznicom koju svi osećamo pred novogodišnje veče, najnovijim muzičkim hitovima, Zakom Efronom (Zac Efron) i Eštonom Kučerom (Ashton Kutcher) koji su neverovatno šarmantni i naravno ljubavlju. Iako film nije spektakularan i daleko od toga da je doneo nešto novo, garantovano je napuštanje bioskopske sale sa osmehom. Više o filmu možete pročitati ovde.

Tamara Biljman je individua čiji je život potraga. Potraga za savršenstvom koje se krije u umetnosti, jer jedino je umetnost zaista veća od života, zar ne? Samo ona može da zaustavi vreme. Ne podnosim nikakva ograničenja i s toga sam kao moto prisvojila rečenicu Tristana Care: ’’Jedini prihvatljivi sistem je taj da se sistematski ne sledi nijedan sistem.’’