Da li ste gledali novi Netflixov dokumentarni film Pamela, a love story? Ako niste, predlažemo vam da to učinite jer se definitivno nećete pokajati. Slavna glumica, seks simbol devedesetih, kontroverzna meta paparaca, Pamela Anderson, konačno je dobila priliku da ispriča svoju životnu priču – svojim rečima, kako ona želi – otkrivši nam raznorazne tajne i šta se zapravo dešavalo iza kulisa – prvenstveno događaje iza ozloglašene seks kasete koja je ilegalno postala dostupna na internetu širom sveta, uništivši Pamelinu glumačku karijeru. Uželeli smo se Pamele, zanosne plavuše koja je slow-motion trčanje na plaži pretvorila u umetnost.

Dokumentarac započinje s Pamelom, simbolično, na plaži, ali ovaj put u roditeljskoj kući na ostrvu u Kanadi, gde nam priča kako uživa u povučenom životu, moru, brizi prema deci, roditeljima i psima. Godine su, logično, učinile svoje, ali Pamela je i dalje zgodna, i hrabro se nosi sa posledicama svog turbulentnog života, i dalje pleneći inspiracijom i pozitivnom energijom.

Glumica nam priča o svom odrastanju u malom gradu Lejdismit, roditeljima – majci konobarici i ocu alkoholičaru koji ih je zlostavljao, više puta nateravši majku da s decom (Pamela ima brata) napusti kuću. Ipak, svaki put mu se vraćala. Pamelino detinjstvo je bilo prožeto neprestanim svađama, fizičkim nasiljem i problemima s novcem. Bila je silovana sa 12 godina (majci nije rekla da je ne bi uznemirila), što ju je nateralo da razmišlja o selidbi. Kad je kao tinejdžerka jednom prilikom sa drugaricama otišla na utakmicu (na koju joj se uopšte nije išlo), kamera ju je snimila i prikazala na ekranu, što joj je donelo angažman u reklami. Tako ju je primetila Marilyn Grabowski, foto-urednica ultrapopularnog Playboy magazina, ponudivši joj snimanje u Playboy palati, što je Pamela, uz maminu saglasnost, prihvatila. Ostalo je istorija…

View this post on Instagram

A post shared by filipa (@proudbsb)

Pamela je pre prvog fotografisanja bila izrazito sramežljiva, čak je i mrzela svoje telo, ali na prvi škljoc foto-aparata, napominje, nedostatak samopouzdanja je istog trenutka nestao. Nije joj bio problem da se skine, a duga plava kosa joj je bila “jedina odeća”. Duhovito dodaje da jedino kad je nosila cipele ne bi imala osećaj da je obnažena. Provokativne Playboy fotografije su Pamelu momentalno učinile svetski poznatom, donevši joj niz naslovnih strana, kao i prvu estetsku operaciju.

Ulogu C. J. Parker u TV seriji Baywatch dobila je 1992. godine i, kako ističe, celoj ekipi nije palo na pamet da će serija postati svetski popularna, sve likove učinivši kućnim imenima, ali nikoga toliko kao Pamelu Anderson, koja je raspuštene kose, u jednodelnom crvenom kupaćem kostimu, u usporenom snimku, kao spasilac trčala po peskovitoj plaži i zaranjala u vodu ne bi li pomogla osobi u nevolji. Rolu je igrala do 1997. i svima nam je bilo žao kad je otišla, jer Baywatch definitivno nije bila ista bez nje. C. J. joj je donela dosad jedinu glavnu ulogu u akcionom filmu Barb Wire koji, nažalost, nije dobro prošao kod kritičara, a ni publike.

Dok joj je karijera cvetala, Pamela je u javnosti bila poznata i po tome što često ima novog dečka, pa smo je u medijima viđali u zagrljaju popularnih imena iz sveta slavnih. Pojedini od njih su bili filmski producent Mario Van Peebles, glumac i surfer Kelly Slater, filmski producent Jon Peters, model Marcus Schenkenberg, fudbaler Adil Rami i drugi. Udavala se šest puta, jednom i za pevača Kida Rocka, ali medijski najslavniji je bio njen prvi brak – za bubnjara rok benda Mötley Crüe, Tommyja Leeja

Pam i Tommy su se venčali 1995. godine – četiri dana nakon što su se upoznali. Od samog poznanstva, pa sve do razvoda 1998, njihov odnos je bio pun kontroverzi i turbulencija. Delovalo je kao da su se spojile dve “najluđe”, najenergičnije osobe na svetu, koje žive u trenutku i rade sve što im padne na pamet. Pamela i danas napominje da nikad nikoga nije volela kao Tommyja, koji je bio toliko ljubomoran da joj je pravio probleme i ako bi se s kolegom poljubila u toku Baywatch snimanja. Pamela je na početku braka doživela pobačaj, ali se potom dvaput porodila – na svet donevši sinove Brandona Thomasa (1996) i Dylana Jaggera (1997), koji se pojavljuju u dokumentarcu.

View this post on Instagram