#SheRuns21k: Iskreni osvrt na prvi trening devojke koja je do sada trčala samo za autobusom – ponekad!

Novi gradovi čekaju na tebe! Evo gde sve možeš jednostavno da otputuješ ovog proleća!

7 razloga zašto se Sejšeli nalaze na svačijoj “bucket” listi

Destinacija koju moraš da posetiš ukoliko tvoje srce čezne za avanturom života!

6 makeup proizvoda koji se moraju naći u tvom neseseru!

Manikir kao izraz slobodnog duha! Šta je tie-dye trend?

1/3

Jeste stigla Nova godina, ali je dobro poznata rutina ista. Zagrevamo se već u decembru uz nominacije za Zlatni globus ali stvari u filmskoj industriji počinju da se zahuktavaju tek u januaru, a mi postajemo blago nervozni da nećemo stići sve da pogledamo na vreme. Sada, kada su svetlost dana ugledale i nominacije za Oskara 2019 (koje su očekivano 70-80% onoga sa čime smo se već upoznali na Zlatnim globusima) stituacija se dodatno zagreva i možemo zvanično da poželimo dobrodošlicu najuzbudljivijem periodu godine u kom jedino želimo da uz činiju ruske salate i tanjir kolača gledamo film za filmom. Napravi mesta i za špekulacije ko će dobiti nagradu i zašto ne, i ne brini. Istina mnogo je filmova, malo vremena, i previše dobrih haljina. Ali polako, stići ćemo.

Upravo zato, napravili smo mali praktičan vodič da znaš odakle da počneš, a čak iako ne stigneš sve da odgledaš smatraj ovo dobrom listom za sve ono što treba da imaš na radaru u narednim mesecima, i kao kartu za prolazak kroz sve razgovore i polemike na temu nagrada Globusi, BAFTA, Critics’ Choice Awards, SAGs i tako dalje. I odmah da znaš, ukoliko su istinite priče i istorijske drame tvoja šoljica čaja, onda je 2019. bez premca godina po tvom ukusu!

If Beale Street Could Talk

Radnja filma: Srceparajuća novela Jamesa Baldwina je dobila svoje filmsko obličje i izgleda baš ovako. Radnja prati mladi crnački par, neverovatno zaljubljen i srećan zbog prinove koju očekuju, biva bolno i nepravedno razdvojen kada dečko biva osuđen za lažno silovanje.

Zašto moraš da ga odgledaš? If Beale Street Could Talk je bez pogovora sjajna priča, ali spada u jedan od onih filmova gde jedan junak nadjača i nadsija sve ostalo i ostale. To mu jeste mana, slažemo se, ali, budući da je u ovom slučaju ta zvezda, moćna Regina King koja je dobila i više nego zasluženu nominaciju za najbolju glumicu, definitivno je film koji mora da se nađe na tvojoj listi.